Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

Eventjes voorstellen

Wie een blog begint, moet zich natuurlijk eerst eventjes voorstellen. Hiermee ga ik dan ook beginnen.

Ik ben Lise en ik ben 16 jaar. Ik ben gek op lekkernijen bakken en decoreren.
Een tijdje geleden kwam ik steeds meer mensen tegen die ontzettend lekkere dingen bakten, en dat wou ik ook proberen.
Ik heb toen allerlei spulletjes aangekocht en ben het gaan uitproberen, maar nu kan ik natuurlijk niet meer stoppen. ;)
Daarom wil ik, door middel van deze blog, laten zien wat ik allemaal maak.
Ik ga proberen zoveel mogelijk te bakken, foto's te maken en ik zal ook proberen het recept er zo vaak mogelijk bij te zetten. Dan kunnen de geïnteresseerden onder jullie het ook eens uitproberen.
Ook ga ik af en toe eens iets anders proberen, een berichtje plaatsen dat niet over bakken gaat.
Veel lees- en kijkplezier. :)